marți, 27 martie 2012

DJ Graffs - Sensation MIX 27.Mar.2012 (Only Fresh Tracks)






Listen to the MIX:

butondownload
  • Tracklist:
1.Dj Robert Georgescu ft. Lara - You like (intro extended)
2.Anna Lesko feat. Gilberto - Go Crazy (Official Extended)
3.Phelipe ft Dj Bonne - Mikaela (Extended)
4.Gusttavo Lima - Balada Boa(Miki Love & Adrian Funk Club Version)
5.Julian M & Veronika - Superstars (Extended Version)
6.DJ Rynno feat Sylvia - Bring Me Back (Extended Version)
7.Tacabro - Tacata (Extended Mix)
8.Stefan Stan feat. Alex Velea - You Give Me Love (Speak One Reworked - Extended Version)
9.Sunrise Inc - Mysterious girl (extended version)
10.Vanessa - Sunshine 2012 (Dj Sava Club Edit)
11.Calvin Harris Ft. Ne-Yo - Let s Go (Extended Mix)
12.Ruby - Miracle of love (Extended)
13.Emil Lassaria & Caitlyn - Tu amor (Original Club Mix)
14.Laurentiu Duta - Shining Heart ft. Andreea Banica (Extended Mix)

2 comentarii:

  1. E super mixul felicitari!!
    Dar totusi am o intrebare.. de ce trebuie sa apara in fiecare al 2-lea mix al tau piesele lui emil lasaria - tu amor si a lui laurentiu duta shining heart?
    Sunt bune piesele nimic de comentat dar nu le folosesti c-am des?

    RăspundețiȘtergere
  2. ms...Inspiratie de moment,nu fac tracklistul dinainte.Ce imi sare in ochi aia pun,nu stau sa ma uit la mixurile dinainte sa vad ce piese am mai pus pentru ca mixurile postate sunt doar cateva,pe langa ele am "n" mixuri si iti dai seama ca pierd notiunea pieselor.

    RăspundețiȘtergere